...

Dags att skriva ännu ett inlägg ser det ut som.
Dagarna här rullar på. Denna vecka är jag på Ica, i helgen som var jobbades det för fullt på busfabriken.
Trots rekordmycket folk, matlöer, väntetider och klagande folk så lyckades vi hålla humöret uppe och ta oss igenom dagarna. Inte det lättaste, men vi gjorde vårt bästa, och vi klarade det!

På Ica började jag i måndags, denna vecka är det kassautbildning som gäller. Tre dagar bakom kassan och sen tydligen nåt litet test efter det på vad jag lärt mig. Härligt, jag kommer ju knappt ihåg vilken kod bananer har när jag kommit hem innanför dörren. Hur ska jag då klara av ett mindre test? Shit ..

Så jag har fullt upp, i helgen blir det nog busis igen hoppas jag. Sen är det ica hela nästa vecka. 
Skönt med jobb!

Nae vet ni vad, dags att lägga in lite bilder och sen göra kvällsmat.
Morsning!
 

Kommentarer
Postat av: Sandra J

Klart du kommer klara testet! Tillslut sitter koderna och du har hittat olika sätt för att komma ihåg dem =)

Krams

2010-03-04 @ 20:02:08
Postat av: robert

du borde nog kolla upp vad din kille gör om dagarna och nätterna. för lita på honom skulle ja ej göra.

2010-03-08 @ 14:40:49
Postat av: Cazii

Åh jag behöver med ett jobb! =P

2010-03-12 @ 22:38:22
URL: http://cazy.blogg.se/
Postat av: Tessan

Robert, du har fan ingen som helst anledning till o skriva sådär till Michelle. Min pojkvän umgås väldigt mycket tillsammans med Andreas. Jag vet vad dom gör. Dom "leker" med sina bilar. Vad är ditt problem?

2010-03-29 @ 11:05:26
URL: http://tesskarlsson.blogg.se/
Postat av: Till Tessan

Hörrö du, du verkar inte veta mycket du heller. Jag vet mer än vad du vet. Och jag skrev inte kommentaren för att vara taskig, utan för att jag själv skulle vilja veta om min pojkvän höll på som Andreas.

2010-06-02 @ 20:32:54
Postat av: Till den ryggradslösa skvallerbyttan!

Nu ska du lyssna noga och uppmärksamma varje jävla ord jag skriver.



För det första - Att sitta och skriva anonyma kommentarer till i detta fallet Micha, som inte bara upprör och oroar henne, precis som det skulle oroat vem som helst efter en sådan kommentar, utan även kan antas vara tagna ur luften då det inte direkt kommer från en "säker" källa, är omoget och kan inte påstås vara i - vad du verkar vilja få det framstå att vara - ett positivt syfte.



För det andra - Om Tessan skriver en upprörd kommentar tillbaka till dig för att försvara inte bara Michelle, utan även Andreas - då anser inte jag att du återigen utan namn, har någon rätt att komma och fortsätta någon sorts argumentation. Det du nu tycker att du var tvungen att berätta i en anonym kommentar på en blogg har ju redan blivit sagt, så därav krävs inte ytterligare en upprepning.



För det tredje - Stafsjö bruk - Låter det bekant?



Bra där, då har du kommit en bit på vägen! Hoppas nu att du har förstått undertonen i det här meddelandet min kära vän!;)



/Josefin W.

2010-06-14 @ 21:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0