...

Nu har vi vaknat igen, Lilleman vaknade tidigt imorse och somnade om efter ett par timmar. Jag å andra sidan brukar inte hamna i samma kategori, men var idag så trött att jag också somnade.
Vaknade dock av en hemsk mardröm. Hemsk vad en dröm på påverka.
Var helt panikslagen när jag vaknade, hjärtat slog i 180 och tårarna var så nära.
Ush vad jag hatar att drömma .. 

Men det är väl för att det är en speciell tid i månaden snart som jag gör det, brukar ha stor inverkan på mig.
Blir jämt orolig.

Nae nu ska vi äta lunch.
Hörs sen!





Han kommer upp i höga hastigheter min lilla skit.


Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hihi.. så söt.. japp det går under.. men vänta du.. det kommer gå ännu fortare..;)

2009-09-07 @ 19:41:59
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: .. Fruktbus .. [23 år Mams bland Tvåårstrots, Graviditetskilon & Ömma Bröst!]

Absolut! Skulle bli jätte glad om du ville kopiera och lägga upp det här ;D Kram

2009-09-07 @ 19:58:40
URL: http://fruktbus.blogg.se/
Postat av: Mamma

Så duktig han är våran lille skrutt!

2009-09-09 @ 20:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0