...

Måndag.
För det är det väl va?

Ja har så mycket i huvudet just nu att jag knappt vet ut eller in.
Idag hade jag en körlektion kl 10, när jag satte mig i bilen förvarnade jag Anne (min körlärare) att detta var då minsann ingen bra dag att köra bil på. Jag hade ingen som helst lust och kunde lika gärna stannat hemma.
Men hur som helst så bar det iväg och det gick alldels utmärkt, fick ite motorstopp nån gång. Fram till det att Anne frågade hur jag tyckte det gått. Och jag svarade självklart att detta gick hur bra som helst och att jag var supernöjd. Lagom efter att jag yttrat dom orden fick jag motorstopp i en livlig korsning.
Man ska aldrig säga att det går bra.

Men över lag gick det galant.
Är mycket nöjd!

Efter det tog vi snabblunch med Cicci, för att sedan åka ut till Willy's på ingelsta där Sandra jobbar. Var ju tvungen att kika in hennes nya arbetsplats. Hon hade bytt från själva butiken till den lilla skoshopen som låg på hörnet.
Mycket fint fanns det där ;D
Sen började den vilda jakten på en telefon.
Expert hade den inte, den var slut. Skulle ta 2-3 dagar att få hem. Onoff hade den slut för idag, men kunde få den på posten imorrn. Det vart att åka till mediamarkt och kia, och jovisst, där fanns den. Det sista exemplaret för tillfället ;D YES!
Men sen vet jag inte om jag är tillräckligt nöjd.
Den är ganska annorlunda mot min gamla trogna tjänare som gått ur tiden.
Men jag måste bara lära känna min nya tjänare  :)

Nu ska jag ta hand om en kille som ligger i sin säng och gnäller.
Han vill inte somna, han har vart vaken sen kl 14.30 ca .. Och det är ganska mycket för hoonm när han brukar somna vid halv åtta  ..
Mors!


(Inlägg utan bilder är tråkigt, dem kommer under kvällen/morgonen)

Kommentarer
Postat av: Nicka

Kör du med Anne på Rudolfsson? Det gjorde jag med : )

2009-09-28 @ 21:39:02
URL: http://virrpannatrollstoft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0