...

Måste bara tillägga en rolig sak som hände när jag och josse umgicks i fredags.
Hon visar med glatt sinne ett videoklipp där det visas en hel hejaklack so sjunger sin ramsa ur filmen GSH.
Videoklippet heter Blowing bubbles och jag som är nyfiken tittar gärna lite närmre, men ser inget då jag inte hade glasögonen på mig, går och hämtar dom medasn det är paus, för att jag ska kunna se allt och inte missa det viktigaste. Men efter en stunds kollande på skärmen blir jag frågandes och undrar vad som är så speciellt med just denna video.
Jag kläcker ur mig (blond som jag är) - Blåser dom inga bubblor?
Från min vänstra sida får jag en blick som säger; " oh herregud .. "

Så för att komma till det roliga, i videon blåstes alltså inga bubblor utan det var deras hejaklackssång som heter Blowing bubbles.
Vi tyckte det var kul iaf ;D



Här blåses alltså inga bubblor alls utan det är allsång på hög nivå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0