...

Hemma, inga springades ungar eller tanter som diskuterar vad som var på P1 imorse.
Mycket skönt!
Fast vi har absolut haft det trevligt idag.
Malin, Sandra och jag + barn for in till stan, hämtade Tindras nya barnvagn och sen gjorde vi maxi, ellerr ingelsta som det nu heter. To en lunch för att sedan gå i affärer. Avslutad det hela emd en fika på Lindahls.
Lilleman var så slut att han slocknade direkt så fort han hamnade i sin säng.
Gosunge!

Imorrn är det stora planer på G. Först ska vi till IKEA, sen blir det "träff" på bra ljud i bil.
Måste skriva upp vad vi behöver på ikea imorrn, så jag inte kommer hem emd onödiga saker (vilket kommer hända ändå säkert).

Nu ska jag slänga mig i soffan och sträcka på tårna och fätetrna.
En hel dag i ett par skor, det tar på krafterna ^^
Mors!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0