...

Godmorgon världen!
Jag är idag världens piggaste och helt plötsligt har jag massa pengar på kontot ..
haha, vem försöker jag lura?
Jag är lika trött som vanligt och det står samma belopp som sist jag kollade.

Satt och gjorde massa nyttigt igår kväll.

* Skrev CV (pågår ännu)
* Kollade efter en ny telefon (hittade en klar favorit)
* Pluggade till k-kortet. (Står fortfarande still, inga papper ännu)

Idag har vi inget planerat på schemat, igår blev ju operation storstädning (del1, köket) klart.
Kanske ska ta del 2 nu?
Tänk vilken skillnad det blir när man gör om lite och flyttar på sakerna.
Vi tog bort våran vattenkokare och lät kaffebryggaren stå själv, vilken skillnad!!
Och en duk under det så vart det kanon.
Vilket lyft :)

Nu ska jag äta frukost!
Plikten kallar!

Mors!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej gumman!



Jo vi kommer vara där på lördag, få morgonen ska jag stå på himpanloppisen, sen är vi på BLIB hela dagen och kvällen! Kommer ni på min födelsedagsfest då? Jag skickade sms, du kanske har bytt nummer?



Kramis

2009-09-24 @ 10:35:37
URL: http://drakunge.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej hopp..:)



hihi, så brukar jag med flytta omkring på sakerna.. kul är det..



hoppan ni mår fint gumman.. KRAM

2009-09-24 @ 14:46:14
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0