...

Uppe med tuppen?
Jo, det man kan nästan säga. Visserligen vaknar inte tuppen 08.00 men våran lilla tupp i huset vaknade då :)
Då gal han så vackert att det var dags för blöjbyte oich en flaska välling. Vi gjorde ett försök till att mysa i sängen innan det var dags att gå upp, men det var lönlöst.
Eller för Rasmus del så funkar vi alldeles toppenbra, vi funkar som berg då han klättrar och har sig. Inte ens en bok lockade .. Pappa lockade mest. Jag förstår inte tjusningen med väcka den björn som sover. Men det har inte Lilleman förstått ^^ Så fort han kommer upp i sängen så är det attack mot pappa. På'n bara!

Idag blir det utflykt till K-holm. Där är det nån bilmässa, tror ja.. ?
Andreas hade något planerat iaf.
Skönt att göra nånting annorlunda nångång.

Hade jag druckit kaffe hade jag sagt; Ne nu är det 10 koppar kaffe som väntar, men eftersom jag inte dricker det får jag väl säga 10 glas vatten istället ^^
Mors!

Kommentarer
Postat av: Becca

klart du vågar komma till oss, du har ju vart hos oss förr fast inte vi bodde där då:-)

puss

2009-09-19 @ 19:53:05
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0