...

Detta är något jag bara måste få skriva av mig..

Idag blev jag både arg, ledsen, besviken .. Ja vet inte vilka ord jag ska använda för att hitta det ordet som beskriver det jag kände bäst.
Trodde inte jag kunde känna allt det där på en och samma gång.

Jag valde att titta bort, jag ville inte se det som orsakde sån smärta förra gången.
Det gjorde ont i hela mig.
Alla minnen kom tillbaka så himla fort.
Jag har gråtit många tårar idag.
Det gör ont.


Mamma, jag älskar dig över allt annat.
Du är en del av mig. Du är den jag behöver när det är jobbigt.
Det är av dig jag vill ha små husmorstips av när det strular hemma.
Så snälla, jag är rädd om dig.
Jag vill inte förlora dig.
Förra gången var nära nog.
Du har så mycket i din omgivning, som är värt så mycket mer.
Jag älskar dig.






Kommentarer
Postat av: becca

JAG VAR MED I IDOL :D

haft en bra kväll? :)

2009-09-10 @ 22:09:09
URL: http://beccabacken.blogg.se/
Postat av: becca

cool blogg :)

2009-09-10 @ 22:09:22
URL: http://beccabacken.blogg.se/
Postat av: Babbi - Bloggdesigner

Hej hej, såhär ska koden för länkar se ut:



<tag:if test="${hasLinks == 'true'}">

<div class="navheader">Länkar</div>

<ul>

<tag:linklist>

<li><a href="${LinkURL}" title="${LinkDescription}">${LinkName}</a></li>

</tag:linklist>

</ul>



Kolla om det gör det i kodmallarna.

2009-09-10 @ 23:04:01
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vi har pratat om det där och du vet att jag aldrig vill utsätta varken mej själv eller de älskade mina för detta igen.Så nu är det slut!!!! Älskar er för mycket,jag vill se er växa upp...

2009-09-16 @ 20:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0