...

Vilken dag. Vart är hösten?
Kanonväder hela dagen, superskönt!

När mamma kom vid elva åt vi "frunch", sen klädde vi oss och gick ner till Krokek. Där gick vi runt i området och pratade lite. Hittade en lekpark där Rasmus fick gunga. Han skrattade gott hela tiden.
Och jag då? Jo klart jag också var tvungen att testa. Länge sen man satte sig på en ginga, men det var lika befriande som när man var yngre. Att ta hög fart och sen hänga och dingla fritt med benen i luften. Vilken känsla!
Mamma tvingade jag också upp på gungen, hon skrattade lika mycket hon.
När vi hade lekt av oss gick vi förbi pappa och hälsade på, smörjde vagnen. Tycker det är himla bra att en i denna familj kan nåt om smörjning :P

Väl hemma fortsatte leken och för en stund sen slog min älskade lilla kille ihop sina blå. Vi satt i soffan han helt plötsligt efter allt lek satte sig lutad mot mig. Efter ett tag vände han huvudet och slog ihop sina små ögon. Han var riktigt trött!

Och nu när jag väl satt mig ner för att ta det lugnt känner jag hur trött jag också vart.
Jisses ..
Nae, nu ska jag slänga mig bakåt, det är typ vad jag orkar just nu.
Hör senare .. Kanske ..




Ett meddelande till er som läser denna blogg o som har mitt nummer.
Min telefon har gått ur tiden, han har sagt upp sig.
Så numera finns jag via mail, hemtelefon och såklrt här : )


Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

vilken toppen dag ni haft..:)



kramrkam

2009-09-10 @ 20:00:31
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0