...

Vilket jäkla väder. När vi vaknade för andra gången var det strålande sol. Nu är det alldeles grått och tråkigt.
Vilken sekund så börjar det säkert regna också ..
Tur att vi har hemma sysslor för en liten stund : )





Hjälper pappa att plocka fram frukost.



Mm, så det så!




Funderar på att köpa en sån här snart. Lilleman har börjat att gå med möblerna.
Och även föröskt ta ett steg från en byrå till ett bord. Utan stöd.
Det gick ju inte så bra, men ett gott försök.


Nae vet ni vad. Jag har en maskin som väntar på mig.
Hörs sen!


P.s. Sa ja inte at det skulle börja regna när som helst?
Så fort jag publicerade detta inlägg så kom det. D.s


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så stolt man kan vara...........jag kan oxå stå...Så det så!!!!!!

2009-09-04 @ 14:40:17
Postat av: Mamma

Så stolt man kan vara...........jag kan oxå stå...Så det så!!!!!!

2009-09-04 @ 14:41:02
Postat av: Mamma Russin

hihi, så söt han är din lille pojke, ett riktigt charmtroll..



snart springer han.. :) och du efter, haha...



kram

2009-09-04 @ 18:05:31
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0