...

Fullt ös medvetslös sägs det ;D
Dagen har gått i 110 hela dagen.
Dagen började med att lilleman väckte sin sovande mor.
Vad möts jag av då? En totalt nerkissad säng.
Så Lilleman sover utan pyjamas så har han ju enbart blöja på sig, och tydligen vart han uttråkad i väntan på att mamma skulle vakna, så älskade ungen hade tagit av sig blöjan, slängt den på golvet och tyckte att han kunde väl kissa rakt ut i vädret ;D
Härligt!! Hmf ..
Sen efter en fight med tvättmaskinen så kom mormor & morfar och hade med sig en liten present.
De hade köpt grindar åt oss, så himla snällt och välbehövt!
Så efter ett par timmar satt dom på plats, härligt!
Nu behöver jag inte oroa mig för att han kryper iväg när jag lagar mat, utan nu håller han sig på ett ställe.

Slut som vi båda var så somnade vi i ca en timme, sen var det full fart igen :D
Kvällen spenderades med Josse som kom (är) på besök, mycket trevligt.
Vi kalasade på vin, snask och lite annat smått och gott.

Nu istter jag här och vet knapp vad jag heter ;D
Älsk är på väg hem, han var vart ute och rumlat med grabbarna.
Så just nu befinner han sig på nån mörk väg i närheten.
Skulle gärna mött honom, men rasmus sover och jag vågar inte gå själv ;D
Nae, dags att knoppa.
Mors!



Älskade lilla fiskorv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0