...

Pust o stön o lite flås!
Nu har vi kommit in i värmen.
Idag har vi vart duktiga, jag o lilleman. Vi tog tag i krattan/kvasten och sopade upp alla löv som låg på uppfarten. Fy vad jobbigt. Det är ju inte så att löven följer med vid första och andra kratt-taget, nahe du det ska du inte tro. Man får stå o riktigt gnugga bort löven från backen.
Sen är jag så larivg att har jag väl börjat då ska alla löv vara borta. Inet ett endastde löv ska ligga kvar, om ja så ska ta bort det sista med händerna.
Jag drog in rasmus + vagnen och lagom när jag ska stänga dörren, tror ni inte att det komemr en vindpust och sveper med sig löv? Joho då!
Ja drog en djup djup suck och stängde dörren och sa till mig själv; Detta är sista gången jag krattar löv!

För övrigt så luktar det jul här hemma, jag har redan fuskat lite.
Köpte mig en sk "helgskinka" på affären igår.
Så nu är det griljerad och klar. Smakar perfa på mackan!!

Nu ska jag ta mig en kopp te och hoppas på att det ringer på någon och berättar att just vi har vunnit 10 miljoner. Mors!



Tusen, miljoners biljoner såna här har jag utanför :)

Kommentarer
Postat av: sandra

hehe ja det är väl så...

Jo vi hade en bra dag igår med lite shopping på stan coh sen mys hemma med vännerna...helt ok skönt att kalaset är över nu..det är ganska jobbigt att ha kalas och massa folk hela dagen... gjorde ni då?

2009-10-27 @ 15:47:23
URL: http://sandralindbladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0