...

Bloggen som blev bortglömd ..
Vilken bok det skulle kunna bli :D

Seriöst, igår hade vi fullt upp, först var i i stan hela dagen.
Träffade gammelfarmor och sen for vi och busade med isabelle och myste med Benjamin.
Mys hela dagen!
Väl hemma bestämde vi oss för att ta tag i saken med att göra om sovrummet.
Jag lämnade färgönskemål til Älsk, medans Lillema och ja var hemma.
Jag ville ha en svart vägg och tre mocca, latte brun färgade väggar.
Visst den svarta fick jag, den var verkligen svart. Perfekt!
Den bruna då? Jo brun var den, vid första roller draget så var den ritkigt choklad/bajsbrun.
Men nu när det första lagret är målat och när vi ser hur det ser ut, så vart det kanon!
Är helnöjd.
Men vi räknade lite fel, så färgen tog slut. Det är sista lagret som är kvar. Senär det klart.
Bilder kommer när allt är på plats .

Och du anonyma som har kommenterat två gånger; Vem är du?
Jag är en mycket nyfiken liten människa.
Så avslöja dig!!

Ikväll då?
Jodå, det är fredag, det är scotts!!
Malin kommer hit om ett tag och då börjas det.
Så hör ni inget av mig imorrn är det för att jag inte kommit upp ur sängen än :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0