...

Busfabriken, ja det är då ett himmelrike för barn (vuxna).
Idag tog vi en sväng dit för att aktivera Lilleman.
Och tro mig, han har fart omkring sedna kl 14.00 därinne, med paus för mat.
Han somnade innan vi ens hann ut från parkeringen, och vi la honom i sängen direkt och sedan dess har han legat där.
Han är helt slut!!
Så han lär nog inte säga många ord ikväll.

För oss vuxna då?
Jo det var riktigt kul, vi åkte kanor och klättrade omkring som små barn.
Så vi somnade nog gott vi ocså ikväll :D

Oh, nu fick jag en kamera brevid mig, nu ska jag lägga in resten av bilderna från dopet osv :D

Update kommer!


Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej gumman..

vilken dag ni haft.. :) kul att få leka av sig lite, hihi...



KRAM

2009-10-18 @ 19:08:15
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: sandra

kul att ni gillade busfabriken =)

Det är ett himmelrike för barnen, och de vuxna..hihi



kram

2009-10-18 @ 20:10:49
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0