...

Godmiddag alla runt om i landet.
Natten var relativt bra, vet inte vad det är med Lilleman.
Han har haft ett par dagar då han somnat vid halv åtta som vanligt men vaknat vid niooch sen inte kunnat somna om, utan vart vaken till halv tolv.
Vaknat vid 03 igen och så har det hållt på, jag är helt slut.
Men igår var nettan riktigt bra, han somnade vid halv 8 och sov till 7, fick en flaska välling och somnade faktiskt om igen.
Och denna natt var en blandning mellan dom två.
Han vaknade vi tre och fick välling, men ville inte somna om men efter gos och ytterligare (!) en flaska välling så somnade han om och sov till klockan 10 imorse.
Jag har fått tillräckligt mycket sömn för att orka med dagen utan middagslurer iaf.

Om en stund kommer Malin och Tindra förbi.
Bus!
Sen ikväll bänkar jag mig framför Idol, såsom många andra kan jag tänka mig.

Nu ska jag plocka in disken, för att sedan att ta en skön dusch!
Ja just det ja, bilden på våran nya vän skulle ju läggas upp!



Vår nya vän.



Soffhäng med Tindra.



Min finaste lille kille!

Kommentarer
Postat av: Madeleine-Änglamamma till Philip 081211-081212

Vilken söt liten en :)



Sv: Jag är sen med mitt svar!

Men jag vill tacka för din fina kommentar i min blogg.

Det är hemskt när ett barn rycks ifrån sina föräldrar och livet rycks ifrån dom.

Orättvist =(



Massa kramar o ha en trevlig helg!

2009-10-16 @ 13:31:47
URL: http://middemaddeblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0