...

Godmorgon världen.
Jag är ruskigt dålig på att blogga ser jag ..
Men jag har haft fullt upp och ärligt takat inte haft lusten.

Idag när jag satt och filosoferade så slår det mig att halloween har INTE varit men ändå så finns det juylpynt på IKEA, bauhaus och rusta.
Helt sjukt ju!
Kan ju lika gärna ta fram påskäggen när halloween varit.


Idag ska vi inte göra nåt.
Lilleman är snorig så vi ska bara vara hemma och göra ingenting.
Igår hade vi besök av Malin & Tindra. De kom på morgonen och stannade hela kvällen. Mysigt!
Nästa vecka är det planerat en resa ner till Ullared, Gekås.
Ja hoppas det blir så.
Ja har aldrig varit där och folk säger att det finns så mycket saker där.
Här ska shoppas!

Nu ska jag börja planera lunch, nu har jag sutit här alldeles för länge.
Bilderna sen dopet och helgen kommer senare.
Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0