...

Äntligen en lugn stund.
Visserligen ligger Lilleman och tjattrar med sig själv men
Jag kan fortfarande istta ner en stund.
Idag har vi varit i stan, Åt lunch hos Farmor innan vi for till sjukhuset för
att kolla blåsljudet på lillemans hjärta.
Mot mina förväntningar så hade han fortfarande kvar det, men hans "värden" var så pass bra att dem inte skulle göra nåt åt det. Det fick vara där det är.
Men vad jag förstod av deras "läkarsnack" så var hans värden högsta lägsta som gick att ha innan de gjorde nåt.
Men det gör inte mig mindre orolig.
Det gör ont i mig ändå även fast jag vet att han inte lider av det.

Väl hemma var det min andra hälft som stod för maten, mycket skönt.
Jag har idag ätit lite, har mest knaprat tabletter.
Men tandvärken känns inte lika mycket iaf, kan det bero på att jag ätit en alldeles lagom dos med tabletter?

Ikväll blir det DH iaf, vad trodde ni?
Som jag har längtat!



Älskling!
Om du visste vad du betyder för mig.
Jag älskar dig så otroligt mycket!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0