...


Lycka.
Innan Rasmus föddes kunde jag säga att "Detta är det bästa som hänt mig", eller " Oh detta är den lyckligaste dagen i mitt liv" ..
Men efter att han föddes så finns det inget som kan slå den lyckan.
Han ger mig kärlek och han älskar mig förden jag är.
Han kräver ingenting från mig förutom en jädra massa kärlek.

Och dom som köänner mig vet att jag är lite småkänslig efter att jag har fått honom ..
Så att jag förut grät av lycka då jag slog in hans första julklapp är inget ovanligt.
Det lyckoruset jag fick av att få skriva "God jul Rasmus önskar Mamma & Pappa" är obeskrivligt.

Inga ord är stora nog för kärleken är något underbart.

Vi älskar dig Rasmus.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag förstår din känsla av lycka,jag har den varje gång när jag ser på dej min älskade dotter. Och nu är lyckan dubbel när jag har fått äran att bli mormor åt Rasmus.Älskar er så....

2009-10-18 @ 18:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0