...

Vilken toppendag.
Började med en sovmorgon. Så skönt!
Sen ringde det i min trofaste vän och vem var det då?
Jo, Malin med tindra. Så dem kom på beösk för lite tjatter.
Och vips så får vi visst besök av Josefin också, mys!
Så dagen gick och vi gjorde inget speciellt förutom att tjattrade en massa ;D
 
Imorrn står det "staden" på schemat. Vi ska förstr på julklappsjakt, och sen jag träffa tandid/käftis.
Det är inget jag ser fram emot kan vi ju säga.
Men det måste göras oavsett hur rädd jag är.
Ja kommer ha så ont i magen... Ush!

Nu ska jag ta hand om min älskade ungskrutt som inte vill sova..
Fattar inte, han är trött vid 8 tiden, somnar direkt med radion på. Men vaknar ett tag senare och
vägrar somna om. Välling hjälper inte, puff i rumpan hjälper inte, att sjunga hjälper definitivt inte .
Det enda som funkar är att han får komma upp och ligga i famnen.
Det gör inte mig så mycket, men träligt att det ska vara så varje kväll.

Nu säger jag godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0