...

Puh, det blev en tidig morgon idag.
Klockan ringde halv åtta, varför? Jo för vi skulle till dagis och hälsa på.
Så nu är vi hemma igen. Älsk fick skjutsa hem oss, då det regnar tokmycket!
När jag klev utanför dörren kändes det inte som om det regnade speciellt mycket, men ac så fel jag hade. När jag kom fram till dagis var jag totalt genomsur. En blöt katt med mascaran långt ner på halsen.
Vilket första intryck va :(
Men där inne var det jättefint, och allt var så organiserat. Det här kommer bli superbra!
Så nu är det inhandling av galonisar, stövlar och sånt som gäller!
Spännande :D

Nu ska jag försöka torka :)
Mors!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Hörru, kan rekommendera myrorna när de gäller galloinisar. De slits så mycket på dagis och de har fina där med, så kan man köpa ett finare par för hemmabruk! Mycket mer prisvärt! Speciellt när han inte går än och kommer krypa ute! Puss

2009-11-26 @ 08:25:19
URL: http://drakunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0