...

Godmorgon världen.
Vilken morgon. Rasmus vaknade kl 8 och tyckte vi skulle gå upp. Försökte busa lite i hans rum, men han var kelsjuk. När jag skulle torka näsan såblev han lite argsint och upptäcker då att han blöder ur munnen. Förmodlgigen så sprack tandköttet och att det är därför han varit sjuk. Men lite kel och mys gör susen, han somnade om och jag slumrade visst också till såg jag ;D
Skönt, nu är jag någorlunda utvilad.
På nåt sätt är jag trött iaf : (

Min stackars lilla tå gör fortfarande ont.
Tröck i foten i skon igår, det var trångt om plats vill jag lova.
Jag får skylla mig själv, den värker idag :(
Skulle gått ut och gått idag, men vi lägger det på hyllan istället.

Igår var det fars dag, vi serverade frukost på sängen åt pappan i familjen. det uppskattades.
Sen for vi in till stan, tog mig mod till att köpa ett gravljus och åka upp till pappa.
Med en klump i magen gick jag över gångarna på kyrkogården.
Rensade bort lite löv, tände ljuset i lyktan, men där tog det stopp.
Tårarna bara föll, helt utan förvarning.
Och sen fanns det inget stopp på det. samtidigt skönt

En jobbig dag, men jag är ändå glad över att jag gick dit.


Nu har min lille skrutt vaknat igen.
I'll be back ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung mamma till 2 i Himlen och 1 på jorden

Att gå till din pappa på farsdag var inte bara modigt utan även väldigt symboliskt vackert!



Hörde även av syrran att du har råkat ut för en del påhopp... vill väl mest be om ursäkt för att du har dragits in i något så lågt och hoppas att du kan ignorera det. Förstår inte syftet med att vissa håller på så. Men jag vill ändå be om ursäkt för det, eftersom det orsakats genom min blogg.

2009-11-11 @ 15:53:36
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0