...

Just great ..
Mitt i min argaste stund möter jag Herr stolsben. Han är en lång herre med vassa hörn.
O de flesta fall brukar han stå på sitt vanliga stället, i hörnet av mattkanten och bordet.
Det gjorde han också idag, men han tyckte jag blev lite närgången förut.
Så han fällde ut sitt långa ståtliga ben och hade verkligen planerat när han skulle lägga in stöten för att det skulle göra mest skada. Tro mig, han visste vad han gjorde.
Herr stolsben kapade min stackars lilla tå.
Ont gjorde det, vill jag lova.
Menet är det första "benet" jag bryter i mitt liv. Så patetiskt, jag tog det minsta lilla ben jag kunde bryta.
Jag behöver inte ens plåster ^^

Haha, jag är supertrött : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0