...

Mina båda älsklingar är sjuka.
Den stora snorar och kan knappt andas. Jag går och hämtar nässprayen om vartannat ;D
Idag så kan jag nästan säga till tusen att Lilleman också är på väg att bli sjuk.
Han vaknade när andreas åkte till jobbet imorse, fick en flaska välling och sov fortfarande när jag gick upp kl 11.00! Så nyss hörde jag något litet därinnifrån. En liten tjattrande kille. Fast han hostar hela tiden, vet inte om det är sjuk-hosta eller om han bara värmer upp sin ljuva stämma inför dagen. Lille skrutt.

Idag hoppas vi iaf på en ny spis, hoppas han förstår att det inte går att ha det sådär.
Idag håller vi tummarna!!

Nu ska jag pussa på min lille kille, med risk för att bli sjuk men det får vi ta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0