...

Söndag, mors dag. Sista dagen i maj månad. Pingsdagen.
Ja denna dag kan ses från många vinklar. Helgen gick fort som vanligt och imorrn är det återigen måndag och ny vecka.
I helgen var min älsklingskicka här och höll mig sällskap. Vi grillade gott och avslutade med frasiga våfflor.

Och idag åkte vi till mamma och solade och badade. Eller ja, Rasmus premiärdoppades i  sin pool och jag stod med fötterna i. Det var riktigt varmt, både i luften och i vattnet. Han älskade verkligen hans nya pool. Tur att vi köpte oss en likadan att ha både här och hos Farmor. Sen åkte vi hem och grillade flintastek och myste, bara familjen.

Nu har lilleman somnat efter mycket gnäll och jag ska avnjuta en härlig dusch.


 


Han var som galen i poolen.


Jag har inte glömt;

Grattis älskade mamma på mors dag!
Du är den starkaste och vackraste kvinnan i världen!
Jag älskar dig mamma!




Kommentarer
Postat av: Memmis

Läste om dig i allt om barn idag =) Det jag läste gör mig inte ett dugg sugen på att skaffa barn :P

2009-05-31 @ 23:35:52
Postat av: sandra

Ja det gick super bra på dopet...mysigt med poolparty...får ta fram Liv pool oxå...men det får bli imorn tror jag skandu hitta på då? kram

2009-06-01 @ 14:15:18
URL: http://sandralindbladh.blogg.se/
Postat av: Malin F

"Postat av: Memmis

Läste om dig i allt om barn idag =)"



Vadå har du varit med i tidningen? Why?? =)

2009-06-01 @ 19:13:11
Postat av: Michelle

Jag skickade in förlossningsberättalese för skojs skull, och den kom med på allt om barn's hemsida :)

2009-06-01 @ 22:12:15
URL: http://snuttisens.blogg.se/
Postat av: Sandra J

Vilken söting i vattnet där =D På söndag flyttar jag hem så snart kan vi ses igen! Kram på er

2009-06-03 @ 09:13:34
Postat av: Mamma

Tack älskade barn för de vackra orden.De värmer ända in i hjärteroten,och grattis själv mitt hjärta på din allra första Mors Dag

2009-06-06 @ 19:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0