...

Länge sen jag skrev av mig. Har vart en helt underbar helg. Började med att i fredags fick jag fin besök av Zandra. Vi tog en fika här hemma för att sedan packa in oss i bilen och fara till hennes Farmor/Farfar. De hade ju inte sett min guldklimp. Efter lite bus så styrde vi näsan hem mot hennes föräldrar där vi myste till det och lagade tacos och nynnade i takt med att "så ska det låta" började. Efter en hel dag med dom så föll vi som furor hemma i sängen.

Lördagen började med mys och bus i sängen med mina prinsar. Efter att halegat där i alldelesför många timmar så packade vi väskan med blöjor och kläder och begav oss till R's farmor. Vi lämnade av våran lilla och kte och handlade.
När vi packat upp all så gjorde vi oss iordning hemma och åkte sedan in till Bacchus, där vi avnjöt san god planka.
Det var tänkt att efter maten skulle vi gå o se en bio, men valde att bli som tonåringar igen och gick och spelade biljard och flipperspel. Kvällen avslutade hemma med en beckfilm och massa snask.

Söndagen då?
Vi gjorde absolut ingenting, fick besök av A's syster som stannde på mat. MEn annars låg vi bara i soffan och myste och busade. Helgen var riktigt bra. Helt perfekt!
Tack älskling.


 

Kommentarer
Postat av: mamma

Har nu läst din blogg för första gången.Är det min dotter som skriver så här?? Så jäkla härlig du är min unge.Jag blir så himla glad när jag läser dina rader och tårarna faller oxå. Älskar dej så oerhört. du har en sida som du har dolt väl....

2009-03-07 @ 13:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0