...

En kanondag!
Var på bvc med lilleman, han väger nu 8520 gram och är 70,5 cm lång :) Min stora kille!
Av värmen som va så var vi helt slut efter en lång promenad, så vi somnade i varsin säng och sov i ca två timmar :)

Nu sitter vi och avnjuter av varsin bit chokladkaka, med grädde och färska jordgubbar. La upp det jättesnyggt, men hann tyvärr inte ta kort innan jag förstörde härligheten :/
Men gott är det, det kan jag garantera!

Imorrn blir det äventyr i stan, eller jag vi ska hämta ut tågbiljetter och mysa med mormor/mamma en stund.
Biljetter?
Ja, på fredag flyr lilleman och jag uppåt landet. Vi åker till Gävle över helgen för att mysa med Zandra.
Kommer bli kalas!

Förresten, nån som har åkt tåg med barnvagn? Är helnervös inför det..

Nu ska jag börja packa ner lite inför helgen, måste gås igenom noga, får inte missa nåt.

So long!



Tittut!

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

så mysigt med en liten resa.. :)

bjag har inte åkt tåg med barnvagn.. men vet att det finns speciella barnvagns "rutor" och hela lek vagnar på vissa tåg..

det kommer gå fin fint för dig ska du se..:)



KRAM gumman

2009-06-24 @ 22:54:24
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Becca

Absolut de ska ja.



Söt Rasmus är då!!

Har sagt de för man han är ju de :-)



2009-06-25 @ 08:16:09
URL: http://beccalundin.blogg.se/
Postat av: Hannah

Hoppas ni får det trevligt på resan! Du kanske lyckas krocka in i Cassandra när du ändå är där. =) Ha det tiptop! kram

2009-06-25 @ 12:44:35
Postat av: Sandra

Svar: jorå, det går framår. Nu är de klara med grävandet. Vi ska fixa gräs nu, men det är lite dum tid att anlägga det tyvärr.... antingen så gör vi det och vattnar som tokar, eller så väntar vi lite,, kan inte bestämma oss. men ja vill ju ha gräsmatta, så kanske är värt att vattna?



Kram

2009-06-25 @ 21:05:33
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Inget jag rekomenderar, pendlat till Helsingborg med Bella och usch för att åka långt med barn :S Sålänge du inte ska byta så är de lugnt men annars är de rätt jobbigt faktiskt :S Lycka till, trevlig sommar!

2009-06-27 @ 08:52:54
URL: http://drakunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0