...

En hel helg har gått. Igår gick det jättebra, Rasmus busade hela kvällen ända till läggdags, då somnade han o vaknade en gång vid 5 o ville ha lite mat, men sen sov ha ända till kl 10 imorse. Han hade vart jättedukitig. Hans mamma är så stolt! Vi var i linköping på träff, det var inte alltför mycket att hänga i granen, men det var skönt att komma ut o inte behöva tänka på att ha en tid o passa.
Tack svärmor/farmor för hjälpen :)

Idag har vi inte gjort ett dugg, vi har kikat på film, till middag blev det grillad fläskfile och pomme. Mycket gott!
Min man är en mästare vid grillen :P


Ligger och kikar på filmerna sen metallica konserten, det är helt magiskt.
Minns exakt vad jag kände när jag stod där och såg dom live.
Vilka rysningar som kommer tillbaka.
Ja ska se dom en gång till i mitt liv, det lovar jag!



Denna vecka kommer ju nya barnvagnen (vilken modell, se tidigare inlägg)
Antingen imorrn eller på tisdag.
Längtar så mycket, känns lite som julafton :)
Håll tummen för imorrn!


Nu säger vi godnatt för ikväll!
So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0