...

Suck, idag skulle vi ju gå till ÖF, istället får man sitta hemma o vänta på en rörmokare då våra rör har lagt av i köket. Jättekul verkligen.. :(
Först skulle fastighetsskötaren komma efter nio, sen ringer han o säger att han försöker få tag på en rörmokare här ute, men om det inte finns nån  - klarar ni er till imorrn förmiddag? Nej det gör jag inte, jag har barn..  Men snällt får man vänta i värsta fall.

Min unge är så söt, helt plötsligt får han en skrattattack och bara ligger och skrattar åt ingenting.. Ser han nåt jag inte ser?
Kul har han iaf :)



Nu ska vi busa massor i väntan på att rörisen kommer.

So long!



"Den här måste jag nog också provsmaka.."


Kommentarer
Postat av: sandra

Svar: HIhi tack. jorå, det blev lite uträttat ändå! =)



Va tråkigt med rörmokaren, så segt när man måste vara hemma och vänta på sånt tråkigt.



såg rasmus lilla kusin idag. herregud så liten och söt! =)



Kram

2009-06-04 @ 13:49:18
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0