...


Ikväll har jag byggt om Lilleman's säng. Lilleman hjälpte förstås till, han höll bruksanvisningen och
jag skruvade. Dock gick det inte så bra då lilleman började tugga på papprena.
Så han fick hålla sig på sitt lilla hörn, på lagom avstånd.
Men vi fick ihop den och nu kan han inte trilla över kanten när han ställer sig upp.
Nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch och sen peta i mig nån mat.

O förresten, nu är mitt lilla hjärta på väg till BB, för kontroll.
hon har ont och det ska kika hur läget ligger till.
Jag längtar så mycket!




" Lit charmig är ja allt eller vad säger du ;) ?"




Tagen på bar gärning ..


(Jag är trött, utmattad. Behöver en rejäl paus.
Men kan inte. Finns inga hjälpmedel.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0