Bvc, ÖF o långpromenad stundar.

Denna dag har bara vart en riktig latar dag. Har dock fått massa telefonsamtal gjorda men annars inget viktigt. Kelat med min prins som har vart så himla kelsjuk idag. Har inte velat sitta i sin babysitter nån gång trots att den är favorit annars, men vad gör det när det är så mysigt!
Nu har lillen somnat o min andra häflt har åkt iväg till garaget en stund för att diskutera nåt med grabbarna grus.
funderar på att knoppa tidigt idag.. Har en del att styra med imorrn.
Ska bl.a till Bvc för mäta o väga och få vitaminer. Sen vidare till ÖF för att se vad det är för ställe :)
O ja som är så blyg, hur ska det gå?
Vidare info kommer imorrn ;D

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Josse

Hade jag kopplat på vad ÖF vad hade jag säkert kunnat haft en chans i himlen att förstå, men sedan å andra sidan behöver jag inte förstå det för att förstå att du skall klara det! För du klarar allt =) Ringer imörra snygglo!! Puss

2009-01-21 @ 22:31:44
URL: http://josefinw88.blogg.se/
Postat av: Josse

Det var ju det jag tänkte prata med dig om imorgon ;)

2009-01-21 @ 23:16:47
URL: http://josefinw88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0