...

Min dator har gått ur tiden, därför ar jag varit frånvarande.
Det är rätt mycket att stå i så jag har fullt upp ändå.
Det ska bakas, städas, köpa julklappar och slå in paket sov..
Så från och med imorrn har vi fullt upp. för på söndag är det kalas och sen på tisdag är det Lillemans stora dag.

Han blir 1 år. Han är då 365 dagar gammal.
Han har då funnits hos oss i ett helt år. 
Helt otroligt. 
Jag är så lycklig och bara se hans leende på morgonen gör mig helt tjutfärdig.
Hans pussar och hans skratt. Det är riktig lycka.
Det är kärlek.

Nu ska jag passa på att mysa med min andra häflt som kom hem tidigt idag.
Puss o kärlek till er alla :)

Och självklart lovar jag att uppdatera inför den stora dagen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar. Tack snälla! =)



Kram

2009-12-17 @ 21:28:06
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0