...

Idag har vi varit i stan hela dagen.
Vi var först hos (gammel)-farmor för att busa och äta lunch. Det är inget ovanligt. Farmor är bra att ha, henne tycker vi om!
Lilleman satt på golvet och lekte med en kastrull och grytlock + ett par slevar. Riktigt kul hade han : )

Sen kom pappan i familjen och hämtade oss. Vi tog vår lilla (läs stora) blå bil och for ner till stan där vi gick gatan  ner och upp. Hittade lite tröjor, lite kolor (stavning?).. En kola, flera kolor? Hm, hur som helst. Lite skrot hittade vi där nere.
Väl hemma tog vi oss friheten att utnyttja dagen Fredag. Så vi chackade in på pizzerian och delade på en matbit.

Efter det åkte vi hem för en fika emd Mange. Som även har lovat att han ska bli min handledare, så ja kan köra lite hemma också.
Körkortet, HERE I COME!

O ikväll har vi bara tagit det lugnt. Ja har pluggat lite och gjort lite tester. Känns skönt att poängen inte ligger under 50, då känns inte körkortet så långt bort som jag trodde från början.

Har för övrigt börjat använda mina glasögon igen, då jag slarvat med dom eftersom jag inte riktigt har kommit in i rollen som glasögon-bärare. Men nu vet jag vad den gör med min syn, jag ser så himla mycket bättre! Så nu framöver, komemr dom bäras varje dag!

Oj vilket långt inlägg. Nae vet ni vad. Nu ska jag slänga mig i soffan, o göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt.
Sov gott!
So long! (Bilder kommer imorgon)


Kommentarer
Postat av: Sandra J

Go micha! Snart har du kortet i hand gumman =)

2009-08-22 @ 10:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0