...

När jag vaknade imorse tyckte jag det var lite väl mörkt ute, men Lilleman hade ju vaknat. Kollade på klockan och hon var 07.20. Boven var att det regnade ute. Inte lite utan hur mycket som helst! Det bara öste ner.
Lilleman fick en flska välling, somnade om och jag kröp ner bland våra två täcken och gosa in mig ordentligt.
Det är så ett regnväder ska tas!

Nu har vi vaknat igen och ska snart göra oss iordning. Ska packa lite då Lilleman ska till farmor och vara där tills ikväll då vi kommer och hämtar honom.
Jag ska ju köra till kvart över 5 och andreas jobbar till 5 så idag blir det en lekdag hos farmor.

Nu ska vi bada och göra oss klara, klockan är ju ändå elva.



Min trötta kille (nästan två månader gammal)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0