...

Nu har vi hämtat ut medicinen, ingen dålig kur jag fick!
2 tabletter morgon och 2 tabletter kväll.
Men det borde ju hjälpa då : )

Imorrn ska vi in till stan om jag nu klarar det. Ska till (gammel)-farmor och busa lite : )
Ska även till min faster och hälsa på. Länge sen vi sågs.

Och såklart hoppas jag på att vi ska kolla marknaden, trots att det är samma saker varje år.




Gör en liten efterlysning;

Någon som vet vart man kan köpa fladdermusholkar?
Min älskade mamma har fått celebert besök som vill ha eget husrum, istället för att vara hyresgäst i deras skorsten. Tacksam för svar : )



Kommentarer
Postat av: Anonym

tackar:D



alllt bra med dej?:D

2009-08-20 @ 21:23:34
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Mamma

Åh,så vacker du var och vad jag grät när jag insåg att min "lilla flicka hade vuxit upp till en vacker kvinna.

2009-08-21 @ 17:47:51
Postat av: Becca

fy va vidrigt vi har oxå fladdermöss de är as vidrigt!

2009-08-22 @ 11:01:15
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0