...

Vilken perfekt dag!
Igår var vi i kungliga huvudstaden. Tog en dagstripp till Gröna Lund där vi även kikade in sommarkysset.
Dagen var verkligen toppenbra, kanonväder hela tiden! de första droparna kom då vi höll på att packa in inför hemfärd. Vilken tur!

Vi åkte massa karuseller, bla; katapulten, kvasten, bergodalbanan och popexpressen. Jag som är så höjdrädd gav mig fan på att jag skulle åka katapulten, och vet ni? Ja gjorde det! Men nånstans mellan "det här går inte" & "jag dööööör" försvann nog mitt medvetande för en stund. Fy så högt det var!
Men summa summarum; En hellyckad dag med gott sällskap!

(Bilder kommer ikväll)

So long!

11 dagar kvar ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0