...

Jag är så trött att jag kan somna ståendes.
Natten har varit hemsk!
Lilleman har vaknat en gång i timmen ca, vilket har slutat i att så fort jag somnat då vaknar han igen.
Och så har vi hållt på hela natten!
Så båda han och jag ser ut som två levande zombies.
Vet inte varför han har vaknat, men han har vart riktigt ledsen när han gjort det.
Som om han hade ont eller nåt liknande.
Kan det vara tand 4 på G redan? Någon?

Var ute och hämtade posten nyss, gud vilket underbart väder.
Klockan är inte ens tio och det är redan perfekt väder!
Kanske blir det sjön idag också?
Oh hoppas det!!

Nu ska jag sparka upp pappan i huset så inte hela dagen blir förstörd.

So long!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0