...

Vilken underbar dag!
Idag har vi vart på sjön hela dagen. Det låg spegelblankt så vi tog tillfället i akt att åka ut med gula faran :)
Perfekt väder och det perfekta sällskapet :)
I början var Lilleman lite ledsen då han fick på sig flytvästen, men så fort vi svängde ut och sträckte ut henne då somnade han så gott. Han vaknade när vi parkerade bakom en ö, men somnade om igen så fort vi åkte.
Mammas ungskrutt!
Det var länge sen jag åkte båt känner ja, det gungar fortfarande när jag sitter ner ^^

Ja just det ja, Lilleman har fått sin trejde tand nu!
Det var nog därför han var sjuk förra veckan!

Igår var vi i stan, först hos gammelfarmor och sen åkte vi och träffade Zandra och Josefin. Hon var ju så söt, och jättelik pappa! Var så uppslukad och hade fullt upp med att prata så jag glömde ta kort med kameran, men vi ska ju upp dit snart så blir det massor av bilder!

Här är bilder sen idag;










Finns fler bilder på Älsklingens kamera, men det får bli en annan dag :)

So long!




Kommentarer
Postat av: Mamma

Mina två underbara godingar....Ni är hela min värld,älskar er så....

2009-08-06 @ 19:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0