...

Söndag ..
Tråkigaste dagen på hela veckan. Det positiva är att imorrn är det måndag, en ny dag och nya möjligheter.

Idag är Lilleman hos sin farmor. Jag passade på att göra nåt ovanligt. Tog med mig en burk och knallade ut i skogen.
Fyllde den med blåbär och hallon, som senare ikväll ska bli en paj.
Länge sedan jag var i skogen och gick. Hade glömt hur skönt och avslappnande det var.
Men när man sitter såhär, med lite musik i bakgrunden så hinner jag med att sakna Lilleman.
Det är hur skönt som helst att bara få ta en paus från allt och bara få ta hand om sig själv, mennär man kollar på bilderna eller viker hans kläder så saknar man hans prat och skratt som fyller hemmet varje dag.

Rasmus den finaste som finns. Du får hela världen att le.
Du är den finaste gåva jag någonsin fått.
Det vackraste i världen.



Nu ska jag passa på att vila en stund, medans jag kan : )



Världens finaste kille!
Du gör mamma till den lyckligaste på jorden.



Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

ja nog är han en riktig sötnos!!!



kram gumman..

2009-08-02 @ 20:00:06
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0