...

I söndags var det dop. Min prins var superduktig, och sa inte allt för mycket. Under sången "min skatt" så somnade han så gott i thomas' famn. Sen sov han hela dopet igenom.
Men istället för en lång text låter vi bilderna tala för sig själva;



















Vi tackar alla dom som var med och gjorde denna dag perfekt.
Ni har vart med och gjort detta til ett minne för livet.
Ett speciellt tack till Josse som styrde och ställde med allt med dukning
inför dopet.

Du är en ängel!
All kärlek til dig!



(Mer bilder kommer senare, alla är intr inlagda än.)


Kommentarer
Postat av: J.

Och all kärlek till dig mitt hjärta!! <3

2009-04-07 @ 12:08:51
URL: http://josefinw88.blogg.se/
Postat av: Sandra

Åh va fint det ser ut! Va kul att det blev lyckat!!

Hittade ni någon som sjöng sen?

nu när man väl kom hem så skulle jag säkert kunnat gjort det, men men, ni fick ju ett lyckat dop ändå! och det är ju huvudsaken =)



kraam

2009-04-07 @ 14:55:54
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0