34 dagar till BF.

En söndag. För andra, en söndag med glädje och mys. Vissa bjöd kanske på frukost på sängen, en del kanske köpte presenter. För de flesta var det en dag för alla pappor där ute.
För  mig var det en dag av sorg och saknad.
Jag saknar min pappa som allra mest de dagarna, vad jag kommer ihåg sist så fick min pappa en paket med en parfym i om jag inte minns helt fel.
Nu har ja bara en grav att gå till, vilket är jobbigt nog. Det är inte samma sak som att kunna ringa o gratulera eller att komma över på en fika.. Tårarna är många.
Älskar och saknar dig så himla mycket!




I övrigt då? var hos BM idag, krabaten växer enligt kurvan, allt ser bra ut. Dock är mina värden inte alltför bra, har alldeles för lågt blodtryck, järnvärdet är under all kritik, men det positiva är att jag nu väger 65, vilket innebär att jag gått upp 1,6 kilo sen sist : )
Annars inget speciellt, klippte mig och snygga till mig förra veckan, så nu har jag ny frisyr, o känner mig fräsch och pigg.  



Sitter hos syster o myser. Ska snart ge oss ut o äta nånstans i stan, kanske på nån undangömd resturang eller om mina smaklökar fick bestämma, en cheese på mcdonken ^^



So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0