31 dagar.

31 dagar kvar till BF.
Nu längtar jag mer än någonsin, tycker tiden går så himla långsamt..
31 dagar, det är en månad, en månad går jättefort.
Ligger o tänker på förlossningen, allt som händer före, och efter.
Jag är helnervös medans, som tur är, andreas är lugn. Han försöker få mig att inte bli ett mindre nervsammansbrott.
Vad skulle jag göra utan honom...?



Ikväll ska jag packa BB väskan, och allt som ska ner. När det är klart finns inget mer att göra.
bara denna eviga väntan. Den eviga väntan om att få se vem du är där inne..
En liten tjeja? En liten flodda junior?
Kommer du ha pappas näsa eller min näsa?
Mamma o pappa längtar så mycket efter dig lilla krabat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0