26 dagar ...

26 dagar till BF.

Tiden går så fort, men ändå så långsamt ...
Längtar som en tok efter den lilla.
Nu är skötväskan packad, allt är iordning, nu finns det inget mer att göra.. Bara vänta.


Min älskling, du är det finaste jag har.
Även om jag är dålig på att visa det ibland.
Jag har mina dåliga dagar och tyvärr går dom ut över dig.
Men du bara ler och håller masken, klappar mig på kinden och pussar mig i pannan som
om allt är okey. Du är allt för mig.
Det finns ingen som dig. Jag Älskar Dig.

Kommentarer
Postat av: Elisa

Jag tänker på er allihopa hjärtat mitt :) Jag väntar och längtar massor efter pyret också :)

2008-11-21 @ 01:40:06
Postat av: Elisa

Hej gumman, jag kan inte få tag på dig på något annat sätt(tel. trasig), bara så du vet så är jag okej. Jag hör av mig till dig så snart jag kan!. All kärlek i världen.

2008-11-22 @ 21:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0