V 10+4

Jaha, jag kräks flera gånger om dagen .. Är så trött på detta nu :(
Vet att det bara är en fas men känns ändå tråkigt att veta att man inte kan göra vissa saker utan massa förberdelser och massa peptalk .. Det går väl över snart hoppas ja..
Var på inskrivning i tisdags. De stack mig flera gånger utan resultat då mina ådrar sprang iväg o gömde sig så fort någon nämde en nål ..
Efter 5:e gången gick det och ut kom det tillräckligt mycket blod som behövdes.
Efter mycket prat och prover fick ja slutligen gå till apoteket och köpa järntabletter ..  Dom är ruggigt stora
och äckliga. Kapslar med några små små små saker inuti .. Uäk!
I övrigt mår vi bra. Har precis fått iordning på trädgården, var o köpte jordgubbsplantor och "femtungor" i söndags. Ska bara hämta plattorna hos älskade Josse som är snäll o ger bort dom till oss : )
Har idag för övrigt bakat sockerkaka och muffins, klart godkända!
Nu är det iaf tv:n som väntar medans min älskling sitter o snokar igenom massa gamla skivor som vi har dammat av ikväll. Massa gamla låtar ju!


The End.




"När du är 12 veckor gammal så kan du gäspa  ..." Längtar efter dagen som är så långt borta .. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0