16 December; Dagen D.

Var hos BM idag, mina gallsyreprover visade sig att dom var förhöjda. Vilket ledde till att jag och A ska fara till sjukhuset imorrn för att de ska göra en bedömning av mig och min lilla krabat och se om jag kan bli igångsatt. Jag önskar av hela mitt hjärta att de gör det, längtar som aldrig förr efter våran älskade lilla krabat.
Så alla där ute, håll tummarna för mig!




När man inte hör av en vän på länge, på grund av olika orsaker. Det svider.
Sen när en liten mening dyker upp helt oväntat. Det är en sån otrolig känlsa.
Kommer ihåg för länge sen då det var en "dålig" period, o sen när det vände, då sa du ungefär såhär; "På nåt sätt hör vi ihop, oavsett hur mycket vi än bråkar och hur mycket skit det än blir av allt, så hittar vi alltid tillbaka till varandra. Vi är som natt och dag"
Vi är verkligen som natt och dag, vi har våra stunder då vi är som katt och råtta, men på nåt sätt blir allt bra igen. Du är min vän. Hoppas du tar åt dig.
   ♥

Kommentarer
Postat av: C



Jag vet inte om det är mig du menar men jag känner mig träffad. Om inte, så är du min vän iallafall.

2008-12-17 @ 12:42:30
URL: http://drakunge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0