Getaway in sthlm 8 ^^

Denna vecka har varit ovanligt lång, dagarna har gått så himla långsamt, o de dagar som brukar försvinna i ett nafs har bara sölat sig fram : (
Men upp med humöret kamrat, idag är det ju fredag : )
Var och jobbade till kl 3 sen kom älsklingen och hämtade mig hemma o så åkte vi till systemet o fyllde på tills imorrn, sen åkte vi vidare till Maxi och försökte hitta något att ha på mig tills imorrn. Ja hittade ett underbart linne som jag blev elt kär i, till det blev det ett halsband och ett par örhängen. vi får väl se imorrn hur allt blev : )

Har unnat ig två cider ikväll, dock kunde ja lika gärna ha hoppat dom, somnar snart iaf. Men gott var det efter en veckas jobb.
imorrn då? Jo 30 års kalas för Mange, blir en tillställning i strömsfors. Får se hur det slutar.. : )


Nu sitter grabbarna grus och kikar på Getaway in sthlm 8, o dom är helt inne i filmen : )

På tal om annat? Ja undrar hur folk tänker egentligen..? Du som ska vara så jävla bra o allt det där, du är bara en jävla nolla. Ja förstår om du är sur , men du behöver inte snacka en massa skit till folk NU?
Så patetiskt!

I veckan var ja för övrigt på körskolan, nästa vecka blir det fyra gånger om ja orkar släpa mig dit, vilket ja både vill och ska!









The End.   Min passionsfrukt skriker efter mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0