Julafton - 24-12-2007 -

Det här har nog varit den bästa julaftonen i hittills. Vaknade upp med Andreas som var gullig och gick upp och gjorde frukost, la fram mina julklappar och massa mys.
Som min första julklapp fick jag ett bismarkarmband (stavas så?) i silver. Det är så himla vackert.
Satt som gjutet på min arm.
Myste med frukost ihop för att sedan göra oss iordning för staden. Med tomtedräkt i bagaget for vi in till stan, jag till Mamma och Andreas till sin mormor.
Hos mamma blev det massa mat och gott, julklpappar tillochmed : )
Efter maten åkte jag vidare till andreas och hans familj där det blev snask och mera julklappar.
hans bröder är ju så himla söta, för att inte tala om hans mormor! : )
Har nu äntligen kommit hem och Andreas sitter o försöker få igång hans multifjärrkontroll han fick i julklapp, men det enda ja hör är suck o stön :( hoppas han löser det på något sätt : )
Själv är jag helt slut för att orka göra något alls, kandke att jag sätter mig o förösker lösa mitt puzzel jag köpte igår, men mycket tveksamt just nu :P
Imorrn då? julfesten? Mjo kanske : )


På tal om blåbär så körde min älskling i diket igår, klant som han är :P
Som tur var gick allt bra : )


Iallafall är jag så himla lycklig just nu, mycket tack vare Andreas.




Nu ska ja släpa mig härifrån och in i min morgonrtock och bara mysa : )
GOD JUL till er alla!


The End.


Kommentarer
Postat av: Fridah

va skönt att de blev en fin jul, :) Hoppas du får en fortsatt fin julafton, :)

2007-12-24 @ 19:41:50
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Malin Fagerberg

Så morgonrocken satt bra? =)

2007-12-25 @ 17:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0