...

Dags att uppdatera?
gud vad folk tjatar och gnatar, de tjatar snart hål i huvudet på mig ;D
Jag älskar er iallafall, alla ni som tjatar ;)

Jag har inte haft någon motivation, lust, tid eller 100 andra anledningar till skriva något inlägg.
Men det är på väg.
Jag har tankar på att byta blogg, starta om från början.
Men ett steg i taget.

Kan meddela att jag fått två jobb, på samma dag tillochmed. Den ni. snacka om flyt ;D
Lilleman då? Han spapserar stolt på dagis. De första veckorna var lite halvträliga men nu går det galant.
Men vem kan klandra honom. Skulle inte heller vilja bli lämnad vind för våg bland främlingar.
Men nu som sagt så går allt bra mycket bättre och han tycker det är ritkigt kul.
I onsdags så sov han där för första gången och det gick uj hur bra som helst, han är ju bäst min lilla skrutt.

Klockan är mycket, men jag LOVAR att uppdatera så fort jag sätter mig här igen.
Ni uppskattar ju tydligen lika mycket 1 rad som 150 st ;D

Puss o godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: J.

Och jag älskar dig också skruttan!! Tihi! Tjat och gnat lönar sig ju! PUSS!!

2010-02-21 @ 01:46:32
URL: http://josefinw88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0