...

Det finaste ska man sätta på bordet sägs det, men i detta fall är jag tveksam ;D
Idag när vi stod och lagade middag så satte jag rasmus i sin matstol med en morot.
Fine, tänkte ja, då håller han sig lugn tills jag skalat potatisen klar.
Men vad tror ni händer?
Ja vänder mig om och ser att ungen sitter på köksbordet!!
Han som alltid suttit så fint och stilla i stolen hade nu krupit upp ur stolen, krypit vidare över sitt "bord" upp på stora bordet. Där satt han och lekte med en tom kartong.
Inte en aning om att det var långt ner till golvet och att hans mamma var livrädd!!

Men han är för söt ändå :)
Idag har vi vart i stan, först hos tandis, sen vidare på stan.
Tandläkaren gick inget vidare, jag har tandsten :(
Så jag lär få åg ett par gånger för att ta bort den, suck det blir ingen billig resa :(
Vi avslutade dagen med at stanna vid strömmen och mata änderna.
Mysigt, man kände sig som barn igen!

Nu ska jag ta itu med kvällens sysslor, sen blir det nog bröstcancer-galan .. Ja, jag gör sånt ;D
Mors!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0