...

Oh noo!
Ja hade skrivit ett jättelångt inlägg, men allt bara försvann :(

Helgen har full fart hela tiden.
I fredags var Malin och jag på borgen o dansade till Scotts.
Det var ruskigt kul!
Ja menar alla kan sjunga guldbrunda ögon, men inte mnga ser ut som han :P
Skämt åsido, kul som attan var det iaf!
Väl hemma vid halv fyra fick jag uppleva en sk helikopterfylla, aldrig mer säger jag bara!
Älsklingen var inte heller så nykter, han mådde ungefär lika dåligt som jag dagen efter :P

Lördagen fick jag sova till klockan ett, så välbehövt!
Lilleman sov hos sin farmor så vi passade på att ta en riktig sovmorgon.
När vi kände att vi var kapabla till att hämta hem honom så for vi.
Svängde förbi Ica där vi inhandlade oss en förtjänt frukost :D
Vi var ju tvungen att ha energi när vi skulle ta itu med vårat sk hem, efter att vi hade gjort om.
Det låg kläder, möbler, papper, penslar överallt.
O då menar jag verkligen överallt!
Men efter många svordomar och lite gnäll oss emellan så har vi äntligen fått ordning.
Jag är så skitnöjd!
Det tog visserligen ett par timmar, men nu är det klart!

Söndag då?
Jaa, vi gjorde absolut ingenting.
Fick oväntat besök av R´s farmor och farbröder.
Strax därefter trillade mormor och morfar in.
Så fullt hus blev det :D
Vi avslutade iaf kvällen med en film i soffan.

Ja just det ja, bilderna;



Ja upptäckte att Malin har alla bilder, ja hade bara denna och några till :(



Bästa bilden ja hade änsålänge, men visar på ett ungefär hur det ser ut :)





Klart min finaste lilla kille ska få vara med i dagens inlägg ♥

Kommentarer
Postat av: sara - alicias mamma

Vilken liten sötnos! hur gammal är han? :)

2009-10-26 @ 10:15:56
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Jenny - mamma till underbara Vilda

Läste ditt inlägg på Melissas blogg och jag känner så väl igen mig. Min dotter är sju månader gammal. Första tiden med henne var jag så stensäker på att hon skulle dö, så jag kunde inte fästa mig vid henne riktigt. Till råga på allt så HÖLL hon på att dö i en kraftig allergisk reaktion mot sin ersättning. Jag har ännu inte släppt det.



Kram.

2009-10-26 @ 10:53:29
URL: http://denvildavilda.blogg.se/
Postat av: sara - alicias mamma

Okej :)

Visst är det roligt med barn? :D

2009-10-26 @ 11:11:22
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: Ann

Vilken otroligt vacker liten son ni har.



Kram Ann

2009-10-26 @ 11:35:58
URL: http://www.solanderbay.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0