...

Mätt och belåten efter en söndagsmiddag hos mamma/mormor.
Rasmus somnade, skulle jag också vilja göra men jag umgås hellre med min älskade mamma.
Gäller och passa på :P

Natten som var var inte att leka med, först somnade Lilleman vid halv 8'a, men vaklnade vid 8'a igen. Därefter var det kört.
Han vägrade somna om och när vi gick ut ur rummet så gnällde och grät han, han ville absolut inte vara själv. Men när vi stod brevid så skrattade han bara.
Så efter tre timmar så slocknade han i mina armar.
Men vid 5 var det dags igen, trodde han skulle somna om efter en flaska välling, men tji fick ja!
Han låg vaken i två timmar, så framför Latjo lajban kl 6 imorse satt vi och försökte somna om.
Men vid 7 så kunde jag somna om igen.

Nu sitter vi hos mamma och ska snart fika ;D
Mors!


Kommentarer
Postat av: Helena

Tack =)



Ja visst gör man :D Härligt att springa med magen i vädret :)

2009-10-12 @ 10:27:10
URL: http://bombalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0